Известие

Collapse
No announcement yet.

145 jtd - малко разяснения по темата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 145 jtd - малко разяснения по темата

    Здравейте,
    в момента сам си поръчал Alfa 145 1,9 JTD/2000 г./ от Италия.Интересува ме какви са първоачалните консумативи, които е желателно да се сменят. Плюсове и минуси за колата, за кое трябва да се внимава?Мерси
    Alfa 147 1,9JTD '02, 4 doors
    Martial Arts - Aikido

  • #2
    Колега, пиши на кирилица, че така е трудно да се чете,а и правилата го изискват. Използвай търсачката и ще намериш много писано за тея мотори. като цяло са доста надеждни и икономични
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #3
      Смени:
      масло, филтри, ремъци&ролки

      и квото каже диагностиката при кадърен диагностик, и квото каже огледа при кадърен майстор (окачване и т.н.)

      +: разход на гориво, здрав чайник, липса на ламбда

      -: не върви.

      внимавай за:
      - ниска е - не чупи картер
      - не влизай в червеното на оборотите - да не роди
      - сменяй редовно консумативи - масла филтри на 8к км
      - ползвай качествени и препоръчаните от приозводителя консумативи

      изобщо както е казал морския колега - прочети из форумта ... КГБ беше писал бая за "как да ни обича нашио дизел"
      Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
      Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

      Comment


      • #4
        Ето две три елементарни неща за да не стават сакатлъци Като подгряваш изчакай да изгаснат всички лампи тогава я запали (стига да не си я згасил постредата на кръстовище ) Като я запалиш изчакай минутка две да поработи тогава тръгвай. Не юркай колата докато не влезе в оптимална температура, по принцип дизела не е за юркане. След като си пътувал дълго или си се правил на рацер изчакай пак минута две преди за я загасиш. Дизеляка за да се държи адекватно и да гори в норми трябва да се държи в обороти - такива неща като аз карам с 50 на 5-та на 900 оборота не ги прави. Наливай нафта само от читави бензиностанции. Сменяй консумативите точно на определените километри - за България масло и филтри на 8000км, такива неща като ама то маслото е за хххххх км ги забрави. Слагай само качествени масла и филтри, че както може би знаеш новите ,,печки" са доста капризни.
        Еми за тва се сещам, късмет
        '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
        Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
        Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

        Comment

        Working...
        X